Sandra Delbeek

Bijscholingen 

  • Gepland: Symposium ‘De Kracht van de stem’ met Semi-occluded Vocal Tract oefeningen + Unilaterale stemplooiparalyse (UZ Gent, oktober 2024)
  • Motivatie bij kinderen/jongeren met autisme (Kobe Vanroy, september 2024)
  • Muscle Tension Dysphagia (Christina Rosow, 2024)
  • Traject OMFT (Let’s speak academy, heden)
  • Manuele technieken (Stephen King, mei 2023)
  • PsyCap – psychologisch Kapitaal (Mattijs Steeneveld, september 2022)
  • Postgraduaat Positieve psychologie (Thomas More, 2021-2023)
  • Manuele facilitatie van de larynx (C. Van Looy, maart 2022)
  • De mythe ontkracht: Onderwijs in 2021 (De Leerwijzer, maart 2021)
  • Terugkomdag manuele facilitatie van de larynx (Thomas More, september 2020)
  • Logopedische begeleiding bij selectief mutisme (J. Fret, augustus 2020)
  • Logopedie bij supragastrisch boeren (C. Schellen, mei 2020)
  • Guiding craniofacial growth and development in children (Dr. G Ramirez, april 2020)
  • Symposium Stemtherapie (UZA, november 2019)
  • Technologische hulpmiddelen (Modem, november 2019)
  • Emotieregulatie bij jongeren (Sig, oktober 2019)
  • Leesvaardigheid bij kinderen verhogen met effect (Willewete, maart 2019)
  • Therapiemateriaal bij ontwikkelingsdysfasie (SIG, december 2018)
  • Manuele facilitatie van de larynx (Thomas More, november 2018)
  • Dag van de stem (April 2018)
  • Postgraduaat Stem (Thomas More, 2017/2018)
  • Kracht van je tong  (N. Lambrechts, november 2017)
  • Slikproblemen bij volwassenen (HoGent, november 2017)
  • Hodson &Paden en andere (Sig, april 2017)
  • Gentse Dag van de stem (Artevelde, april 2017)
  • Logopedie en tandheelkunde (KWEC, P. Helderop, maart 2017)
  • Complete Vocal Technique (N. Dierckx, 2016/2017)
  • Stemtherapie bij kinderen (J. Kuiper, november 2016)
  • GlASShelder, lezing over ASS (M. Perrone, november 2016)
  • Gentse Dag van de stem (Artevelde, april 2016)
  • Postgraduaat Audiologie (KU Leuven, 2015/2016)
  • Workshop Complete Vocal Technique (Muzarthe, december 2015)
  • Symposium ‘Vocale pedagogie van de basis tot de top’ (EVTA, november 2015)
  • ‘Moeder waarom zingen wij?’ (Vivente Voce, oktober 2015)
  • Jaarlijks congres (VVL, maart 2015)
  • Master in de Logopedische en Audiologische Wetenschappen (KU Leuven, 2014/2015)
  • Jobstudent Centrum voor Taal en Onderwijs KU Leuven: lees hier de publicatie ‘Effectonderzoek naar implementatie van principes van  krachtige taalleeromgeving door schoolinterne coaches’
  • Bachelor in de Logopedische en Audiologische Wetenschappen (KU Leuven, 2011-2014)
  • Zingen en dementie (Koor en stem, november
×